Wat doe je als je een vraag hebt over één van onze snelroldeuren? Of als je vervangende onderdelen of reserveonderdelen nodig hebt? Denk bijvoorbeeld aan nieuwe ritsen, een nieuwe printplaat of een vervangende motor. Het juiste antwoord op die vraag? Dan bel of mail je met Erwin of met Bart.
Jij wilt geen kans op snelle service missen toch?
Gelukkig weten de meeste van onze klanten dit al. Toch brengen we beide heren graag nog even opnieuw onder de aandacht omdat we merken dat nog niet iedereen hen rechtstreeks weet te vinden. En dat is een gemiste kans, want deze ervaren krachten weten binnen no time exact waar je het over hebt en daarmee ook hoe ze je het beste weer snel op weg (of aan een werkende snelroldeur) kunnen helpen.
Ook beschikbaar voor andere servicevragen
Bovendien zijn ze ook beschikbaar als je een andere servicevraag over één van onze snelroldeuren hebt. Lang verhaal kort: ze zijn speciaal opgesteld om onze klanten zo snel en goed mogelijk te helpen met vragen, opmerkingen, klachten of onduidelijkheden. Of complimentjes. Die mogen ook. Maak dus vooral gebruik van hun beschikbaarheid zodat je snel door kunt met je werk.
Staat de toolbox al in de bus of het magazijn?
Wat we, overigens een tijd geleden alweer, ook speciaal hebben ingericht is onze handige toolbox. Deze box, met daarin de belangrijkste reserve-onderdelen, is beschikbaar voor monteurs op locatie. We hebben gemerkt dat monteurs soms niet verder konden met een montage of reparatie. Frustrerend, omdat ze vaak maar een klein onderdeeltje misten. Lastig én onnodig dus. Vandaar dat we de toolbox in het leven geroepen hebben. Hoe je de box, bijvoorbeeld één voor in elke bus en één voor in je magazijn, tegen een gereduceerd tarief bestelt? Heel eenvoudig door met Erwin en Bart te bellen of te mailen. Maar dat wist je inmiddels al.
Meer weten? Blijf op de hoogte van onze updates en nieuwe ontwikkelingen via onze website en YouTube-kanaal.
- Gerart Nijhoff
- Snelroldeur specialist
- +31 (0)681 44 8745